کتاب قهرمانان و گورها

اثر ارنستو ساباتو از انتشارات نیلوفر - مترجم: مصطفی مفیدی-ادبیات آرژانتین

در قهرمانان و قبرها داستان الجاندرا، دختر زیبای یک خانواده برجسته آرژانتین، و سه مردی است که زندگی خود را به طرز غم انگیزی درهم پیچیده است. پدرش، فرناندو ویدال، با نابینا، با شر و اغلب با آلخاندرا روبرو شده است. مارتی، عاشق جوان خود است، که تنها رستگاری او تصمیم به ترک عشق خود است. و برونو، فیلسوف، نویسنده، دوست به خانواده الجاندرا، که باید از طریق رابطه او با دختر با عشق خود به مادر روبرو شود، وجود دارد. بر خلاف پیش زمینهی آشفتگی اجتماعی و سیاسی آرژانتین 1950s، این یک کارآموزی است که توسط یکی از استعدادهای تخیلی و اصلی اصلی قرن بیستم است.


خرید کتاب قهرمانان و گورها
جستجوی کتاب قهرمانان و گورها در گودریدز

معرفی کتاب قهرمانان و گورها از نگاه کاربران
من عاشق شخصیت زن این کتاب شدم. نوعی از دخترانی را که نزدیک شما را نگه می دارند، شگفت زده می کند، اما به اندازه کافی برای نگه داشتن علاقه مندی شما به شما. توصیف روانشناختی ساباتو از شخصیت ها به طور معمول بسیار عالی است.

مشاهده لینک اصلی
وقت آن است که یک کتاب در £ من ربوده راه درباره قهرمانان و آرامگاه من ربوده بود - در £ à © یک کار آسان، خطی نیست و اغلب مرز جنون، اما à © کامل metáfora آرژانتین ، پیچیده شده در گذشته با شکوه پورا © متر trágica - شاید یک metáfora برای همه این pedaço از زمین به نام لاتین AMA © ریکا، که paÃses، اگر چه هر ویژگی آن، به نظر می رسد سدیم £ رسیدن به لرزش سرنوشت trágica به جهان سوم ocidente.A روایت شامل داستان مارتین، یک پسر جوان هفده، و آلخاندرو ویدال المس، یک دختر تنها یک سال مسن تر، پورا © متر با روح غم انگیز، تقریبا دیوانه، پرشور . جنون که © علامت از خانواده اش، المس Famalia، یک بار در Famalia برجسته که در حال حاضر منزوی زندگی می کند در própria decadência بار یادآوری خود را که می کند £ پشت بیشتر در £ خود ازدواج در چادر محله، که تبدیل به یک محله جامعه بالا برای تبدیل شدن به یک محله operário به ESCA Ndalo جامعه Buenosairean دا © هر یک از 1950 ¢، در س © ایناسیو قرن بیستم که مهاجرت £ سلطنتی برای £ سلطنتی امروز به عنوان باریو نورتی شناخته شده است. داستان trágica المس está با اجداد خود متصل به داستان própria آرژانتین در کنار لاواله عمومی و در برابر گل رز unitários و فدرالیست تلاش. داستان لاواله وانت بدن، خوخوئی دقیقه © به BolÃvia، در خارج در زمان های مختلف از این کتاب روایت، یک کلید © برای درک این توطئه که خطوط à © قله برای توجیه دل تنگی و نوستالژی آرژانتین می رسد که در تانگو و امروز، در احیای شکل اوا پریون مؤثر است. £ غرق مارتین در Famalia المس، تلاش خود را به بررسی گذشته علاقه خود را به ذهن من با própria من ای £ غوطه ور در کتاب گیج شده بود، به عنوان اگر آن را یک نسخه £ ترین داستان یک کشور خیالی که می تواند و نه، ثبت نام یک فاجعه اعلام شده است. اغلب ساخته شده است که موازی با próprio برزیل، همسایه تنیس £، تنیس £ مختلف و TA £ برابر (و وزن آن این واقعیت آلخاندرو و پدرش بودند فدرالیست únicos این Famalia از unitários که، زمانی که شکست خورده، گم شده در زمان) شخص ثالث داستان مطمئنا شهر بوینس آیرس است. NA £ غیر ممکن است به خواندن و جستجو در نقشه، بازآفرینی مراحل و trajetórias بیهوده که چادر £ به سن تلمو به بلگرانو، به عنوان س £ درجه à © پترزبورگ شخصیت اساسی از آثار داستایوفسکی. و فقط به عنوان روس، آن را در نثر آرژانتین روشن (چیزی که در حال حاضر در بازی ها از لی لی متوجه شده بود) یکی cadência própria، مشخص شده توسط یک نوستالژی دیوانه کننده که به یاد می آورد گذشته عطا £ © در باقی میماند از آن است. باید ببینیم

مشاهده لینک اصلی
برای کسانی که از خواندن تونل ارنستو ساباتو لذت می برند، کارهایی مانند Sobre Héroes y Tumbas بدون شک جای تعجب است. نظم و دقت برای توصیف حالات، سردی که با آن حقایق شمارش، توصیف شخصیت عناصر قوی هکتار بیشتر © تخم و درباره آرامگاه هستند، کار می کنند که در اولین € \"را به عنوان آن را معمول بود در ساباتو باید سوزان شود زیرا نویسنده هیچ اعتقادی به این موضوع نداشت که بتوان آن را منتشر کرد. با این حال، همسر او ماتیلد، که بود خواننده اصلی او و نیز © N بحرانی، با تصمیم هوس باز از شوهرش، که او را در آن حالت دید decidió در نهایت کار خود را منتشر بیمار شد. و پسر به ارزش آن بود، به عنوان آن را به عنوان بهترین آرژانتین رمان قرن بیستم و consolidó ساباتو به عنوان یک مرجع ضروری در ادبیات در idioma.Ernesto ساباتو ما در ژوئن 24، 1911 در شهرستان از روجاس رتبه متولد شد ، استان بوئنوس آیرس، آرژانتین. پسر فرانسیسکو Sabato و خوانان ماری فراری، او پسر دهم از یازده سال بود. در سال 1924 egresó مدرسه ابتدایی روجاس و لا پلاتا برای آموزش و پرورش خود ثانویه در کالج ملی د لا پلاتا، که در آن پدرو هنریکز conoció استاد اوره ± یک که پس از آن citarÃa عنوان الهام بخش برای کار ادبی خود را سفر کرد. در سال 1929 ± و یا ingresó دانشکده علوم فیزیکی و ریاضی از دانشگاه ملی لاپلاتا و obtendrÃa دکترا در رشته فیزیک در دانشگاه در 1938.En 1941 به نظر می رسد برای اولین بار آثار ادبی او، یک مقاله در â € œThe اختراع Morelâ € از Adolfo Bioy Casares در مجله Teseo de La Plata. همکاری در مجله Sur را با مداخله Pedro Henrükz Ureà ± a منتشر می کند. Publicó در سال 1945 اولین کتاب خود را، یکی و جهان، مجموعه ای از مقالات انتقاد filosóficos در بی طرفی اخلاقی آشکار علم و هشدار دهنده را پردازش deshumanización در جوامع tecnológicas. در عین حال، به سمت شرایط آزادیخواه و انسانیتی حرکت خواهد کرد. در همان سال ± و یا دریافت شده توسط کتاب جایزه اول از نثر از شهر بوینس آیرس و نوار از افتخار آرژانتین جامعه © ها Escritores.En 1948 پس از رهبری نسخه های خطی از رمان خود را به ناشران بوئنوس ایرویز و از همه رد شد، منتشر شده در مجله Sur El Túnnel، یک رمان روان شناختی که در اولین شخص به کار رفته است. قاب در اگزیستانسیالیسم پخش فعلی فلسفی بزرگ در کمی à © پس از جنگ، تونل او علاقه مندان به انتقاد آلبر کامو، که آن را از گالیمار به Frenc © ها را ترجمه کرده بود دریافت کرد. به غیر از این، رمان به بیش از ده زبان ترجمه شده است. در سال 1951 دادگاه â € œHombres و engranajesâ € تحت © نشر EMECA و ± سال و یا زیر publicó در سال 1952 آغاز بکار در فیلم آرژانتین â € œThe túnelâ € تولید آرژانتین سونو فیلم، به کارگردانی León Klimovsky در سال 1953، تحت عنوان انتشارات Emecà © publica مقاله â € œHeterodoxiaâ €. در سال 1961 publicó هکتار © تخم و مزار، یک رمان است که داستان از یک خانواده اشرافی در کاهش آرژانتین می گوید، آمیخته با داستان صمیمی در مورد مرگ ژنرال خوان لاواله، ولز © کوچک رمان به نظر می رسد Independencia.Esta ادبیات آمریکای لاتین متشکل از عناصر مختلفی است که آن را یکی از برجسته ترین آثار ادبی در این قسمت از جهان می داند. خوب است، که عموما به عنوان یک رمان کامل طبقه بندی شده، با بخش هایی از سوررئالیسم کمتر استفاده شده در ادبیات آمریکای لاتین، به ویژه در گزارش فصل بر کور، اگر چه ساباتو لیست و نه به عنوان یک رمان عمیق، که یک بار به عنوان فروشگاه : â € œAquella در مقابل شرایط وجود محدود کردن وجود دارد، تقاطع دردناک که در آن ما اجتناب ناپذیر بودن حضور مرگ را عجیب و غریب. در میان یک لرزش موجود، این تلاش ما، هرگز به اندازه کافی به دست نیامده است، که بتواند وحدت غیر قابل بیان زندگی را به دست آورد. بخش عمده ای از طرح را می توان همچنین n در سنت رمان تربیتی یا â € œnovela از formaciónâ € که چند نمونه در ادبیات آلمانی گذاشته ©. از سوی دیگر، شرح از یک خانواده به تصویر کشیده از طریق © S از یک مدت زمان طولانی با رنگ منحط، موضوعی emparenta این داستان یا رمان رمان Faulkner.La گارسیا مارکز است که به 4 بخش تقسیم شده است: اژدها و شاهزاده خانم، چهره های نامرئی، گزارش در مورد کور و یک خدا نا شناخته. حالا ساده رمان، ما می توانیم ± آلار و سیمها و از فریم به سیگنال تشکیل € œthe از MARTANA € و â € پوسیدگی œthe از ویدال Olmosâ €، که در معابر ± سیستم عامل مجموعه ای در سال گذشته برای اولین بار به هم گره خورده پرنونیزم در آرژانتین و رابطه ی پر سر و صدای الجاندرا و فرناندو. جزء دیگری که باید در نظر داشت این است که گزارش بر روی کور با توجه به ساختار خاص خود، می توان به طور جداگانه خواند بدون اینکه معنای آن را به عنوان یک واحد یا با تمام کارها تحت تاثیر قرار دهد. شخصا، این بخش مرموز ترین، تاریک و مهم Sobre Héroes y Tumbas است، در این ...

مشاهده لینک اصلی
مدت زمان زیادی برای خواندن این کار به من سپرده شد؛ چرا که من دوباره به خواندن قسمت ها و قسمت ها ادامه دادم و طرح هایی از شخصیت ها را به عنوان یک پشتیبانی بصری انجام دادم. گاهی اوقات من فقط در یک لحظه بسیار شدید، در یک کتاب که با آنها بسته بندی شده بودم، مجذوب خود شدم و خود را در هیبت وحشت، پاتو یا زیبایی ادبی غوطه ور کردم. این کتاب جهنم سوارکاری بود، سفر قابل توجهی به عمق ناامیدی انسان، یک نقاشی از ضعف شدید و قدرت قابل توجه بود. اما در عین حال، این یک سرگردان افسردگی، منفعلانه در تاریکی نیست، در عین حال، یک آگاهی پر جنب و جوش و حیاتی از یک جهان پرخاشگر که از درک و فهم بودن وجود در وسط یک طوفان مداوم برگزار می شود وجود دارد. بر خلاف \"تونل\" که در آن فرآیند معمول خواننده با راوی اصلی شخص شناسایی شده بود، با توجه به این که شخصیت مرکزی به وضوح آشفته شده بود، ایجاد شد، در اینجا می توانیم به همدردی با یک فرد نسبتا شایسته، حتی یک یکی از آن ها سعی داشت که با تربیتش (و بدبختی) با پدرش (که ساباتو ترجیح می داد با زبان مادری اش صحبت کند)، احساسات او، بدبختی او در جهان فاجعه سوزاند. جنبه های روانشناختی این کار با تاریخی و سیاسی بازتاب های مربوط به آرژانتین در یک دوره است که عمدتا از قرن نوزدهم قسمت مرگ عموم لاوالل تا سال های 1950، که در آن داستان اتفاق می افتد، در میان همه ی آشوب های اقتصادی و بحران اجتماعی که منجر به بمباران پلازا د مایو می شود. ساباتو بر کمبودهای و نارسایی های تاریخی کشورش بازتاب می کند و یادآور جامعه ای است که در مسیر تاریخ به سر می برد. موزاییک های ضخیم از این داستان، با پیچ و تاب و چرخش و سناریوهای متصل، شامل تفکر بسیار زیادی بر روی شرایط انسانی و غیر قابل انکار طبیعت زندگی خود، در محیطی است که محیطی را که در آن نویسنده زندگی می کنند، نشان می دهد. در اینجا حتی یک ظاهر ظاهری از هیچ کس دیگر از خود Borges، که بسیار من را سرگرم کننده است. اما در کل من از بسیاری از حوادث قدرتمند و خجالت آور که منجر به بخش سوم کتاب شد، یک سند به نام \"گزارش روی کور\"، با روایت بسیار نزدیک به \"تونل\" ، که در آن ما از تجربیات یک مرد ضعیف دنبال می کنیم. در حقیقت، \"تونل\" حتی در این بخش به عنوان یک حساب واقعی نوشته شده است. طبیعتا، شیوه ای که نویسنده این لایه های واقعیت و داستان را اضافه می کند، چند بعدی بودن اثر را به روش جالبی تقویت می کند. من می توانم درک کنم که کامو در این نویسنده دیدگاه خود را مطرح می کند، که با نوشتن خود ارتباطات نزدیکی دارد. من اغلب به تسلط بر داستان های دراماتیک موهام و روایت های شخصیت اول شخص ناباکوف یادآوری شدم. نویسندهای عالی وجود دارد که من شخصا غیر قابل خواندن پیدا می کنم، مانند Steinbeck، که به طرز شگفت انگیزی خوب می نویسد، اما به نظر می رسد که این کار به اندازه ی افسردگی، سادیستی و ناامید کننده امکان پذیر است. این متفاوت است جهان خشن و خشونت است، اما زندگی وجود دارد، واکنش وجود دارد، خشم وجود دارد، و زیبایی عمیق را در میان همه آشفتگی ها وجود دارد. با خواندن صفحه آخر، من هضم غذا شگفت آور را ترک کردم فراموش نخواهد شد کار برتری واقعی. یکی از این نشانه ها در تاریخ خواندن من است که باید در نظر سنجی بلند باشد. خواننده Caueat: من ترجیح می دادم یک ترجمه پرتغالی را بخوانم چون خیلی نزدیک تر به اصل ترجمه انگلیسی است. با این حال، شاید من باید این کتاب را به زبان اسپانیایی ردیابی کنم، زیرا تنها نسخه ای که من معتقدم تا به حال چاپ شده در پرتغالی (به غیر از ترجمه های برزیلی) این نسخه 1973 توسط Europa-Amà © rica است، یک چاپخانه که استانداردهای کیفیت آن اغلب فاقد بود، و به این ترتیب، حتی اگر ترجمه را صاف و خوب انجام دادم، اشتباهات گاه و بیگاه و اشتباه وجود دارد، و حتی متوجه شدم که پاراگراف کوچک بخش سوم بخش سوم کتاب به سادگی وجود ندارد.

مشاهده لینک اصلی
Sobre Hà © roes y Tumbas رمان دوم Ernesto Sabato است. این یک پیچیده خوب بود که به عمق بشریت می پردازد. این کتاب با اعلامیه ای آغاز می شود که الیجاندرا ویدال اولماس اواخر اکتبر پدرش را شلیک کرده و سپس خود را به صورت زنده سوخته و به همین ترتیب کتاب عمدتا مربوط به زندگی این دو شخصیت است و به همین دلیل منجر به وضعیتی شده است، توسعه یافته از طریق شخصیت های دیگر. قبل از ادامه، باید بگویم که کتاب به چهار فصل تقسیم شده است. هر نام فصل دارای معنی مهم است، پس آنها را فراموش نکنید: 1. ال Dragà ​​³ n y la princesa (اژدها و شاهزاده خانم) 2. لوس rostros invisibles (چهره های نامرئی) 3. informe sobre ciegos (گزارش روی نابینا) 4. Un dios desconocido (خدای ناشناخته) MartÃn شخصیت اصلی قسمت های اول و دوم رمان است. او یک نوجوان مضطرب است که اکثر اوقات احساس تنهایی می کند. او احساس نمی کند که دوست دارد و در جستجوی خود برای خودش هم همینطور. در این وضعیت است که در آن او با Alejandra، یک خانم زیبا و مرموز که ادعا می کند به او نیاز دارد، ملاقات می کند. بنابراین، مارتین به سرعت در جهان الجاندرا غوطه ور می شود و بنابراین او با او عاشق می شود، که تنها موجب تناقض درونی او می شود، زیرا الجاندرا بسیار محروم است و در مواردی می تواند به دلیل چیزهایی که در گذشته اش با آن مواجه بوده است، بیرحمانه باشد. و اجازه ندهید قسمت سهم کتاب، گزارش روی نابینایان را فراموش کنید. این یکی به سادگی شگفت انگیز بود. تقریبا می تواند به عنوان فانتزی احساس کند. در این قسمت، برای کسانی که این کتاب را خوانده اند، پدر آلخاندرا (فرناندو) راوی است. او با افراد نابینا وسواس دارد. برای او، افراد نابینا کسانی هستند که جامعه را تحت کنترل فرقه ای قرار می دهند که اعضای آن تنها کور هستند. از این طریق می توانیم به وضوح ببینیم که فرناندو یک پارینه زدگی و بسیار خودخواهانه است و ما آن را \"شخصیت غیر قابل قبول\" می نامیم. \"خواندن هر دو ال طلال و این، من می توانم برای اطمینان بگویم که ساباتو یک نویسنده با استعداد بود. آیا می دانید او یک فیزیکدان است و او علم را ترک کرد تا تمام وقت خود را در نوشتن اختصاص دهد؟ نه؟ خوب، حالا می توانید بروید و این واقعیت جدید را به خانواده و دوستانتان بگویید. البته این لازم نیست، اما من می خواستم آن را ذکر کنم. نوشتن او فریبنده و زیبا است. چیزی که من واقعا دوستش داشتم این بود که شخصیت ها به شدت توسعه یافته بودند، به خصوص در روانشناسی، که بعضی اوقات دست نخورده باقی مانده است. این چیزی است که در هر دو کتاب که توسط Sabato خوانده می شود، به خوبی انجام می شود. عنوان رمان ها شاید در ابتدا توجه من به آن را به خود جلب کرد. من به هیچ وجه در مورد این موضوع چیزی نمی گویم، علاوه بر اینکه قدرتمند است. آن را در نظر بگیرید: Sobre hà © roes y tumbas. به زبان انگلیسی، در قهرمانان و قبرستان. قهرمانان ... مقبره ... در سراسر رمان من می خواستم معنای عنوان خود را درک کنم، و در حال حاضر، من در نهایت انجام. و این عدالت را به عهده دارد. شما بهتر است آن را بخوانید تا بدانید که منظور من چیست ... علاوه بر آن چه که قبلا گفتم، می توانم بگویم؟ خوب، برای یکی، من قطعا خوانده ام آخرین یکی از ربات های ساباتو است. و سپس، من توصیه می کنم که این کتاب را بخوانید. این پیچیده است اما جذاب است و به خوبی نوشته شده است. من احتمالا این را در نهایت دوباره خواندم، فقط مطمئن شدم که این را کاملا درک می کنم. نه این که خواندن دوباره آن چیزی بد است. نه. با خوشحالی آن را صد برابر می خوانم.

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب قهرمانان و گورها


 کتاب Labyrinths
 کتاب استپ سرخ
 کتاب انقلاب معنا
 کتاب تاریخ کتابخوانی
 کتاب آزاد راه جنوبی و داستان های دیگر
 کتاب عواطف در دنیای دیجیتال