کتاب گرسنه

اثر کنوت هامسون از انتشارات نگاه - مترجم: احمد گلشیری-ادبیات آرژانتین

یکی از مهمترین و بحث برانگیزترین نویسندگان قرن بیستم، ناوت هامسون با انتشار در سال 1890 از این رمان قدرتمند و خودآموزی، تاریخچه ادبیات را به بررسی فقر، گرسنگی و ناامیدی یک نویسنده جوان که در تلاش برای رسیدن به کشف خود و نهایی شدن آن است، بیان هنری این کتاب درخشان روانکودنیای بیگانه و وسواس را به تصویر می کشد، نقاشی یک عکس فراموش نشدنی از یک مرد که توسط نیروهای فراتر از کنترل خود به لبه خود نابودی رانده شده است. حمص تحت تاثیر بسیاری از نویسندگان بزرگ قرن بیستم که از او پیروی می کردند، از جمله کافکا، جویس و هنری میلر. خواندن مورد نیاز در ادبیات جهان، رمان بسیار تاثیر گذار و برجسته، مخاطبان گسترده ای را نیز در میان دوستداران کتاب هایی که "بی معنی های ناشناخته در روح انسان" را بررسی می کنند، می یابد (جورج اگرتون). (کمتر)


خرید کتاب گرسنه
جستجوی کتاب گرسنه در گودریدز

معرفی کتاب گرسنه از نگاه کاربران
من یک فرد منطقی نیستم وقتی که من گرسنه هستم، سردرد دارم، عصبانی هستم و من تمایل به جنگ دارم و من معمولا گرسنه هستم تا زمانی که غذای آماده یا غذا بخورم و فقط یک ساعت کمی از آن بخورم. بنابراین خواندن این کتاب و تصور اینکه گرسنگی برای روزهای آه باشد، بد خیلی بد است. Id تصور کنید که Id برو برسکر، تغییر چگونگی من، چگونه فکر می کنم، آنچه که من باور دارم و این همان چیزی است که هامسون نشان می دهد. چگونه عقلانیت، منطق، افتخار، احترام به همه، به دلیل این نیاز عمیق گرسنه برای غذا، شروع به شکست می کنند. این نه فقط فیزیکی است، ما که ما با این نیازها تغییر می کنیم. بنابراین من به همه مردم واقعا گرسنه که هنوز در میان ما هستند فکر می کنیم و چطور فرض می کنیم که آنها قضاوت می کنند و چه کاری انجام می دهند و عقب مانده اند. زیبایی آن، پایداری است. تماشای لحظات زندگی خود را با لحن لحظه ای، یک گام در یک زمان، نیش خورده غذا، محل خواب، جستجو برای کار، دنبال یک کلمه دوستانه، همیشه امیدوار باشید. برای یک نگرانی مثل من چشم آن را باز می کنیم، در یک لحظه یک نفس می کشیم و ادامه می دهیم.

مشاهده لینک اصلی
Há طولانی من در نظر گرفته شده به عنوان خوانده شده â € œFomeâ €، اما به عنوان من در خواندن بیشتر در مورد کتاب، بیشتر از من در مورد کنوت هامسون مطمئن شوید، و این از آن ساخته شده به تاخیر انداختن خواندن. من آن را بخوانید در حال حاضر، پس از خروج استراحت ترس من و در حال حاضر تقریبا آن را فراموش کرده، به ایگناتیوس را متوقف خواندن بعد از حدود 20 صفحه، برای داشتن من عقل £ یادآوری چرا خواندن به تاخیر افتاده بود ، بیگانه ستیزی از autor.Hamsun از نروژی دقیقه کتابفروشی ممنوع شده است © há به تازگی، و در سراسر جهان بسیاری از هر © têm اگر tamarins اختصاص داده شده به تشریح نویسنده برای درک ambivalência نهفته بین میراث مکتوب و میراث سیاستمدار (Zagar به، 2009؛ Blamires، 2006؛ Krouk، 2011). برای بسیاری، à © دردناک (فرگوسن، 1987؛ Troell، 1996؛ Kolloen، 2003) حمایت از این ایده که الگوا © متر TA £ درخشان در جهان از حروف، یک هنرمند اصلی و آوانگارد، می توانید در همان زمان دفاع از رژیم، نازی، که اکثر قساوت اعمال شده بر فضای CIE انسان ©. اما حقیقت این است که à © حقایق دیدگاه £ Ã، انجام £ à © پنهان ممکن است، وجود ندارد £ حتی کاهش است که می تواند چنین نگرشی توجیه، با علل مشدده از próprio هامسون همواره رد توبه. حقایق بسیار زیاد است که می توانید موجودی، فقط اجازه دهید obituário توسط هامسون به هیتلر نوشته شده است، AFT مرگ او:Hitler یک جنگجو، جنگجو از انسانیت و یک واعظ از نظریه عدالت برای همه Nações بود . او یک اصلاح طلب در بالاترین مرتبه بود، و سرنوشت خود نشانه برای داشتن در خشونت بی نظیر از زمان، که در پایان معلوم شد انداختن کار آمد. بنابراین، اروپایی های شرقی می توانند به آدولف هیتلر نگاه کنند. و ما، بیشتر próximos پیروان آنها، کاهش cabeças ما morte.â خود € هامسون، 1945Podemos از خودمان بپرسیم، چگونه ممکن بود؟ از سوی دیگر، ما می توانیم خودمان قبل از درخواست، همانطور که در £ امکان پذیر خواهد بود؟ در وسط اسکن انجام شده توسط رژیم نازی، برخی از £ حرفه خواهد شده است؟ à ‰ óbvio که آیا این £ و هنر هنرمندان دیگر، برخی بیشتر به عهده گرفت که هامسون، اشاعه آثار سازندگان ایدئولوژی، و دیگر بازیگری بسیار کمتر کمتر از £ coaçà o.â € £ œFomeâ سدیم € یک © یک کار xenófoba، اما شخصیت خود â € \"manÃaco افسردگی، â € نخبه گرا و تحمل\" همیشه در آستانه خستگی عصبی ناشی از گرسنگی، به نوبه خود ناشی از رفتار خود، فقط با ثبت نام لحظات رسام جنون آمیز اگر شما به ذهن من آخرین سیاستمدار نویسنده آمد، آن بود که او escárnio دیوانه گرسنه در برابر لنگ به عنوان خوانده شده ظاهرا او خالی از سکنه، و به زودی پس در برابر حلقه £ طلا. از سوی دیگر، و در ادامه به خواندن، روشن است که چگونه این برآورد قدرت، دفتر پلیس که TA £ خوب کار خود را، و یا به عنوان این قرار می دهد حرفه ای â € \"وکلا، ضمیمه، عکاسان â €\" تا از فقط کارکنان یا ضعیف یک £ شخصیت همیشه می گوید چه نویسنده فکر می کند © اول از همه یک شی از ایده ها، اما او TAMBA © متر در £ درجه à © عاری از احساس و تفکر نویسنده، و حتی بیشتر، زمانی که به عنوان در مورد، این کتاب بر اساس خاطرات مراحل زندگی شخصی نویسنده است. و یک © دقیقا همان چیزی را افزایش می دهد بزرگترین مشکلات من کار یک چهره، بدون نویسنده این یا هر نوع دیگر از این autor.Porque کار در £ وجود دارد. که در آن است که آیا این £ وجود دارد، به عنوان آثار ایجاد شده توسط máquinas، رابط £ ما را با همین عملا ناپدید را به این دلیل ساده £ £ می کند که یک حزب وجود دارد. به عنوان مثال می افتد ¢ pressupÃμe عنوان مثال هنر یک مادر چیزی برای گفتن. از سوی دیگر تجربه از یک اثر هنری، pressupÃμe که خالق احساس می کند و فکر می کند próximo خواننده خود را به منظور قادر به avançar، نشان دادن راه، در هر دو سنگر که شما مانع از دیدن خدا © متر. بنابراین، برای من، یک © غیر ممکن است برای جدا کردن سیاستمدار هنرمند، که در حال حاضر وجود هنرمند بدون سیاستمدار £، یک هنرمند بدون ایده à © هنرمند nenhum.Por این همه، من می توانید ATA © تحسین هنر خود، یعنی زیبایی از نثر او، ظرفیت عظیم برای تعمیق psicológico خط تیره، که Dostoià © Vski چیزی است atrás، و حتی خود را £ TA اول شخص ستایش که در حال حاضر idêntica زیبایی تواین دیده بود. TAMBA © متر باید اعتراف که خواهد شد که بسیار در ادبیات ایگناتیوس SA © قرن بیستم با نفوذ برای نویسندگانی مثل کافکا، مان، میلر و یا هسه بوده است، به طور خاص. اما هیچ یک از این منافع من را نمی پذیرد که میراث او را بپذیرد. آن است تا به ما را انتخاب کنید، فیلتر، و را انتخاب کنید که که باید تحمل کند، و به همین ترتیب بین کار و هر دو Ãntegro انسان ایجاد می شود، انجام £ ما می توانیم اجازه می دهد یک مدال تنها دیکته یک CA ¢ none.Como نکته آخر، نویسنده دیگری که TAMBA © M به تازگی خواند و احساس طعم غذا در دهان غیر معمول، CA © خط، که به طرز عجیبی است pareça TAMBA © متر problemática یک داستان با رژیم نازی بود. پس از خواندن و بررسی، انجام £ متوجه این خود £ ligaçÃ، من فکر می کنم داستان در مورد او خیرخواه تر بود و پاک کردن بسیاری از گذشته، چیزی است که به نظر می رسد começar اتفاق می افتد در última دا © هرکدام از هامسون با این حال بسیار که سفید کردن، menorize یا secundarize در هر دو این نویسندگان احساس ...

مشاهده لینک اصلی
I تا به سادگی فونز، هر زمان که من برای هر طول زمان گرسنه شده بود، آن را فقط اظهار کرده بود که اگر مغز من کاملا به آرامی از سر من زد و من با یک خلاء. @ مشکل ابدی من خواندن این گالیم © تعدادی از کتابها اساسا زیر است: من نمی توانم با وجود شخصیت هایی که از بدبختی مطلق برخوردارند برخورد کند. نمیتونم من احساس بدی دارم این تقریبا مثل من احساس می کنم که این خود من است. و بدتر از آن ترس است ترس از احتمالا به یک وضعیت شدید از این نوع افتاده است. من فکر می کنم به همین دلیل است که برخی صفحات جرم و مجازات را بخوانم و کتاب را در قفسه قرار دهم. آمریکا در £ آیا می خواهید به نظر می رسد الگوا © متر بیش از حد حساس (توری © فکر می کنم £ سدیم بودن) اما اعتراف میکنم که من برخی از مشکلات در احساسی شخصیت با زندگی TA £ difÃceis.O مقاومت در برابر کتاب à © بدیهی است که در گرسنگی داشته . برای گرسنگی از نظر جسمی چیزی برای خوردن ندارید مردم را در اطراف خود مشاهده کنید و هیچ کس نان را ندهید. روش های زیادی برای فکر کردن در مورد آنچه در کتاب وجود دارد وجود دارد، اما من فکر می کنم که چیزی که برای من مهم است فکر می کنم موضوع سیاسی این چیز است. بگذارید ببینیم، اگر فرد، فرد، یک شبکه ایمنی در دولت ندارد، چه جایگزینی وجود دارد؟ این کتاب نمونه ای کامل از آنچه می تواند به هر شهروندی که در یک کشور زندگی می کند بدون یک دولت اجتماعی که آن را پشتیبانی می کند، زمانی که هیچ چیز دیگری باقی نمی ماند، باشد. از سوی دیگر، این می تواند من باشد. اگر من سرگردان گشتم خیابان ها چه می شد؟ اگر هر یک از ما چه بود؟ این به این معناست که من خواندن این سبک تاریخی را بسیار ناراحت میکنم. برای مثال، خیلی حساسیت داشتم، وقتی که بسیاری از کتاب ها، شخصیت اصلی می خواهد نوشتن کند و مداد نداشته باشد. یک مداد فقط این نشده است هیچ راهی برای گرفتن مداد وجود ندارد چگونه روزی روزگاری زندگی می کنید، گرسنه و بدون یک پنی در جیب شما؟ همه ما، در لحظه های زندگی ما، ما شکایت: NA £ من پول به خرید آن، و یا ATA © دوست برای انجام یک دوره دیگر، به کودکان، او دوست داشت به سفر، و یا نمی دانند £ quê؛ اما اگر گرسنه باشیم چه اتفاقی می افتد؟ و اگر سیب هایی که ما در آشپزخانه ما قرار داده ایم، که در آن هنگام ما به خانه برسیم، وجود نداشت؟ اگر چیزی نداشتیم؟ آیا این امر مربوط به مصرف مواردی است که ما نیازی به آن نداریم، اما کدام یک از جامعه به عنوان یک ضرورت به ما تحمیل می شود؟ @ من گرسنگی را به من عطا کرد و به من نداشت. بارها و بارها بلعیدهام که بزاق را بکوبم و کمی کمی ارضا کنم. من فکر کردم این کمک کرده است. @ @ فقط به اندازه حق داشتن زندگی کردن به عنوان دیگران بود؟ @

مشاهده لینک اصلی
به نظر من به نظر می رسد که این کتاب جهنم از یک فیلم را می سازد. با جکی ارل هالی جوان یا آدریان برودی در حال حاضر در نقش اصلی، احتمالا اشتباه است. من می خواهم برای احساس هوای سرد، برای گرفتن کنتراست روشن بین شخصیت اصلی و هر کس دیگری. او تنهاست او دائما آگاه است او نباید خودش را توضیح دهد او دیوانه، تب و عصبی است؛ دستانش هرگز آرام نخواهد شد او به طور عجیب پیاده روی می کند، گاهی اوقات متوقف می شود و سپس سریعتر راه می رود. او بدون هدف سرگردان است. او برخی از خیابان ها را نادیده می گیرد، دیگران راضی است. او مانند جمعیت نیست. او با خود می خندد، سپس به یک اجرا می افتد. او بلندتر میخندد این یک مجموعه فیلم بسیار عجیب و غریب است که مجموعه ای برای @ Hunger @ است. با این وجود، تخیل های مدخلی من، این کتاب معمولی شما نیست. این یک نقطه اوج و یا یک شروع یا پایان مناسب نیست. من اشتباه نگفتم، نه یکی از آن رمانهای تجربی پسامدرن که باعث می شود شما تعجب کنید که خواننده چه کسی است یا نویسنده. این فقط یک کتاب کوچک عجیب و غریب است که بهشدت فریبنده است، تقریبا همانطور که به وضوح اعدام شده است. راوی، نامعلوم، بی قاعده و از راه دور، روزهای خود را با دقت بسیار دقیق در جهان می گذراند و هیچ چیزی وجود ندارد که بتواند او را از این فرایند مشاهده و تحلیل دقیق حفظ کند. حتی گرسنگی، که در واقع باعث افزایش آگاهی او می شود، و در عین حال باعث دردناک و روشن و زیبا می شود. او در حالت دائمی تغییر شکل زندگی می کند، هر دو درهم و برهم زده و مستقل، بنابراین از غریزه و عقل آزاد می شود. او آزمایش می کند، صرفا به دنبال هدف نیست، هیچ نتیجه ای ندارد. احساسات او شدید و افراطی هستند، بین اعمال خلوص و خودخواهانه و بدبختی ناخوشایند. @ گرسنگی @ دهلی نو، یک شیوه زندگی است. مانند کافکا @ Artist Hunger @، پیام خود را در سراسر آن حمل می کند. در روایات نثر و روایت نباشید، و نه در زیر کلمات فانتزی طولانی پنهان نشوید. این شدید و عملی است، گاهی اوقات فریب خورده است، اما قدرتمند است.

مشاهده لینک اصلی
یک تصویر کامل از اثرات روانی و فیزیکی گرسنگی بر روی یک فرد. از رنج و عذاب او، توهم های او و گفتگوهای درونی و غرور، برده داری، صداقت و اصول او. @ این حکومت پاییز، ارتفاع کارناوال فساد است، گل رز در التهاب خود، یک طنز خجالتآورانه و ناخوشایند، از طریق طناب نرم خود. @ راوی نویسنده نامشخص است که از گرسنگی و بی خانمانی رنج می برد. او تلاش می کند روز به روز با نوشتن مقالات برای روزنامه ها زنده بماند. او همه چیز را به عهده دارد، به جز مداد کوچکش و برخی مقالات. او حتی سعی می کند پتو خود را قرض گرفته و دکمه های کت را به بیرون پرتاب کند! ... من با گرسنگی مست شدم؛ من گرسنگی را به من رسانده بودم @ من از نظر احساسی تخلیه شده ام! چند بار در طول خواندن این رمان تاریک و بسیار واقع بینانه، آرزو می کردم که بتوانم به این مرد فقیر کمک کنم. برای به اشتراک گذاشتن غذا و آتش با او، دستان خود را نگه دارید و به او بگوید که امید را از دست ندهید، نه از دست ندهید. پس از همه، @ آن یک چیز پر زرق و برق است که گاهی اوقات وجود دارد! @

مشاهده لینک اصلی
کتاب های مرتبط با - کتاب گرسنه


 کتاب انقلاب معنا
 کتاب تاریخ کتابخوانی
 کتاب آزاد راه جنوبی و داستان های دیگر
 کتاب عواطف در دنیای دیجیتال
 کتاب The Dangers of Smoking in Bed
 کتاب افسانه دختر خوب را بشکن